niedziela, 3 marca 2013

9; 5

etqp 9.

etap 5.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W naturze jakoś bardziej blado wygląda, ale jeszcze mu pomogę... może się uda nie zepsuć.

      Usuń
  2. ech... Ty jak zwykle wiecznie niezadowolony ;)
    już jest pięknie więc nie grzeb za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Ja też uważam że nie trzeba poprawiać bo jest fajnie, chociaż swoje też często poprawiam, ale okazuje się że te pierwsze są najlepsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak - ja mam te przewagę, że widzę i zdjęcie i oryginał i na razie na zdjęciu obrazek jeszcze wygląda jednak trochę lepiej niż na sztaludze. To kwestia pomniejszenia - nie widać wszystkiego za dokładnie, a ogólnie idzie dobrze. Trzeba onego doprowadzić do stanu równowagi - żeby obraz na sztaludze i na zdjęciu był jednakowo dobry. To nie musi być rewolucja i w tym wypadku też nie będzie, ale to i owo jeszcze jest do zrobienia.
      A też takie zdjęcie, które jest lepsze niz oryginał (jeśli dobrze porównac i przeanalizować) może pomóc określić jak obrazkowi można pomóc.

      Usuń
  4. jak tu zielono!!! a ja ciągle, tylko na niebiesko :)))Dziekuje że mimo niechęci do zimy zerkasz na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

...no napisz coś...