czwartek, 28 listopada 2013

Stargarder Schrank

Jako profesjonalny panjanek w Muzeum Archeologiczno-Historycznym  w Stargardzie (który nie chce być szczeciński) robię różne rzeczy.
Czasem bardzo przydatne.
Na przykład:


Tu jest mój wyrób wystawiony. W Bastei:
(Mnie też tu można czasem spotkać - między godziną 10 a 17, częściej w centrali, na Rynku Staromiejskim, między 7 a 15.)



Rysunki techniczne, czyli plany konstrukcyjne:



Robiło sie!:
Oryginał, jak wynika z opisu był żłobiony z pnia dębowego, ja robiłem z desek dębowych, zachowując prawdopodobne wymiary, a przede wszystkim ideę funkcjonalności.




Początkowo mebel był wystawiony w pozycji roboczej, czyli w poziomie, w holu, jednak z powodu braku miejsca i dla lepszego wykorzystania przestrzeni w innym miejscu teraz ustawiony jest pionowo:


Metalowych części nie robiłem - z powodu braku możliwości warsztatowych (brak paleniska) - ino przypasowałem wszystko zusammen do kupy.


Myślałem, czy by nie sporządzić drugiego egzemplarza do użytku osobistego... ale choć może czasem mógłby być przydatny, nie miałbym za bardzo gdzie go trzymać, zostałem przy tym jednym "prototypie".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...no napisz coś...