wtorek, 3 marca 2015

Artpub Galeria zaprasza

na kolejny elektryczny wernisaż:



w piątek 6.03.2015 o godzinie 20:30
http://artpubgaleria.blogspot.com/

„Może być to droga, do takiego zamku prawdziwego murowanego na wielkiej niedostępnej górze, na którą z trudem i mozołem wspinać się trzeba, na którą ja się wspinam. Może to być wyimaginowany zamek jako coś co ciekawi, co tajemnicze, wysoko, zaczarowane. Moje obrazy to zapis tej właśnie drogi i myślę że nie jest to cykl skończony, zamknięty, bowiem  moje wędrowanie trwa  i zapis  z tego co po drodze do zamku widzę-widziałam również.”

Ewa Gadnicka Włodarczyk jest absolwentką krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych, którą ukończyła na wydziale grafiki w 1987. Zajmuje się projektowaniem graficznym, maluje, rysuje, tworzy grafikę warsztatową oraz prowadzi warsztaty rysunku i akwareli. Pisze ikony kanoniczne. Jest członkiem Związku Polskich Artystów Plastyków oraz Stowarzyszenia Pastelistów Polskich.

Zapraszamy do rozmowy on line.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...no napisz coś...