wtorek, 29 września 2015

Artpub Galeria zaprasza

na kolejny elektryczny wernisaż:


w piątek 2.10.2015, jak zawsze o 20:30
pod adresem http://artpubgaleria.blogspot.com

Ewa Kantorczyk /ew.ka/ - absolwentka Liceum Plastycznego, studia o charakterze artystyczno pedagogicznym w Częstochowie zakończone dyplomem z malarstwa. Jednak zawsze interesowała ją grafika. W tej dziedzinie odnosiła pierwsze sukcesy. Jej życie kręci sie wokół uczenia i uczenia się. Po latach powróciła do twórczości w nowej odsłonie. Fascynacja programami graficznymi zmotywowała ją do zdobycia certyfikatu w tej dziedzinie. Teraz układa kształty i kolory na pulpicie, nie rozstaje się ze swoim tabletem. Tworzy swoje grafiki wektorowe i rastrowe. Emocje dnia codziennego i otaczająca rzeczywistość to jej tematy - przetwarza i "struga" je po swojemu. Pod ich wpływem powstają scenerie, portrety, martwe natury i wizje.

Jest autorką wystaw indywidualnych i zbiorowych.

"Koty i nie koty są jednym z ulubionych moich tematów, przez które przepuszczam swoje i nie swoje emocje. Kot użycza mi tylko swojego wizerunku i udaje przede mną, że go rozpracowałam. Kto kota zrozumie...? !, to indywidualista, ma osobowość, świetną intuicję i strategię. To ON decyduje kiedy się przytuli i tak to rozegra, że myślę sobie - ja To zdziałałam!"


Co widziałem? Nic. Co zrozumiałem? Nic prócz tego, że coś mogło mi umknąć.

/Eric-Emmanuel Schmitt/












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...no napisz coś...