wtorek, 7 sierpnia 2012

Znowu troszkę do przodu...

8.

3 komentarze:

  1. Mam wrażenie, ze minimalnie przechyla się w prawo ...... ale zapowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam zielonego pojęcia jak można potrafić robić takie cuda...
    to niesprawiedliwe, że tylko niektórzy potrafią malować ;)

    P.S.
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu i komentarz.
    no właśnie podejrzewam, ze Google w ten sposób wymuszają zainstalowanie chrom-a, a ja z natury jestem przeciwniczka jakichkolwiek wymuszeń i nie mam zamiaru się poddawać temu. Już raz przez problemy zmieniłam przeglądarkę a po jakimś czasie jak zaczęły się problemy to trafiłam na stronę na której jest napisane ze działa dobrze tylko z chrom a resztą może stwarzać problemy, więc dla mnie to jest jawne podsuwane jedynego możliwego wyjścia.... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem, ze masz dużo racji, tyle, ze ja mam trochę dziwne doświadczenia z wirtualnym światkiem i internetem wraz z komputerem dlatego tez moje podejście do tego jest takie anormalne w sumie. Niestety na forum, publicznie wolę nie opowiadać o co chodziło. Może kiedyś będzie okazja...
    P.S.
    Dziękuję za podglądactwo ;)
    Miło mi
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

...no napisz coś...