wtorek, 4 listopada 2014

Artpub Galeria zaprasza

na kolejny elektryczny wernisaż

Zapraszamy do rozmowy online
w piątek 7.11.2014 o godzinie 20:30

Tym razem:


Jacek Baryłkiewicz                        
Urodzony w 1961 r. w Oleśnicy. Przez 20 lat prowadził Galerię Sztuki Użytkowej i Przedmiotu. Obecnie posiada Pracownię Ceramiczną, wykonuje wyroby z szamotu i gliny. Niedawno powrócił po długiej przerwie do malowania. Robi to z zamiłowania, co daje mu swobodę i radość tworzenia.

"Malować zacząłem trzy lata temu, gdy zrezygnowałem z prowadzenia galerii i pozostałem tylko w pracowni ceramicznej.

Cały czas uczę się malować, szczególnie od strony warsztatowej widzę u siebie dużo do poprawy. W malarstwie ważny jest dla mnie kolor. Jest on fundamentem, bez którego nie jestem w stanie nic sensownego zbudować. Potrafię nie raz zachwycić się nawet najprostszym układem kolorystycznym. Z kolei rozbudowana forma,która jest tego koloru pozbawiona, nie przyciąga mojej uwagi. Ponad wszystkim jest jednak dla mnie kompozycja, której najbliżej do prawdziwej twórczości. Swoje prace wystawiam w rodzimej galerii w Lubinie, w DKZM, CUPRUM ARENA oraz w pobliskich galeriach BWA, gdzie można spotkać również moje wyroby ceramiczne."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...no napisz coś...