wtorek, 10 listopada 2015

Artpub Galeria zaprasza

na kolejny elektryczny wernisaż

w piątek 13.11.2015, o godzinie 20:30



Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz
Ukończyła Liceum Sztuk Plastycznych w Poznaniu ze specjalnością tkanina artystyczna oraz Wyższą Szkołę Sztuki Stosowanej w Poznaniu na kierunku malarstwo w architekturze, specjalizacja: projektowanie witrażu. Dyplom z wyróżnieniem w pracowni profesora T.Sadleya, aneks w pracowni profesora W.Dudkowiaka.
Zajmuje się malarstwem sztalugowym oraz witrażem. Uczestniczka wystaw zbiorowych i indywidualnych. Jej prace znajdują się w kolekcjach w Polsce i za granicą.


„Moim ukochanym malarzem jest Jan Cybis.
...
Maluję od zawsze.
Swoje malarstwo traktuję jako zapiski swoich emocji i nastroju.
Tematyka moich prac to przede wszystkim kobieta. Pewnie w dużej mierze to ja sama. Moje wady, lęki, moje myśli, moja miłość oraz poszukiwanie Boga. Malarstwo przez te wszystkie lata było moją terapią. Szukaniem siebie, drogą do pokochania siebie i ludzi.
Myślę że odnalazłam siebie i jestem sobą.”






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...no napisz coś...