poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Malarstwo niedzielne idzie niemrawo

Wytęż wzrok i znajdź 380 szczegółów, które jeszcze należy poprawić...
"Lecz choćby przyszło tysiąc atletów i każdy zjadłby tysiąc kotletów, i każdy nie wiem jak się wytężał", to i tak ja będę musiał to domęczyć. 

 (podmieniłem obrazek, teraz jest kolorystycznie bliższy oryginałowi - błękitek był zbyt wściekły)


Nie bardzo widać różnice - na takim małym rozmiarze (900px) w ogóle mało co widać, a też z powodu mojej technologii warstwowej, a już zwłaszcza z powodu mojej słabej wydajności z hektara. Poza tym takiego wąskiego na sztaludze w ogóle nie widzę - wszystko dokoła przeszkadza. Muszę mu zrobić ramkę - ona go trochę odetnie od otoczenia i wtedy go dokończyć...

(...cholerka, zapomniałem podać wymiary i chyba nie tylko tego obrazka... ten ma 131 x 22 cm)

1 komentarz:

  1. Ramka koniecznie, bo się gubi w tle :)Poza tym - świetne barwy:)

    OdpowiedzUsuń

...no napisz coś...